7.000 maaltijden voor Rio straatkinderen dankzij Limburgs sieradenmerk

Robert Smits van Stichting Help mij Leven en Officier in de Orde van Oranje Nassau komt uit Rio over naar Geleen

05 NOVEMBER 2014, GELEEN
Samenvatting
GELEEN – Vele verkooppunten, mediarelaties en consumenten maakten het samen mogelijk dat het Limburgse sieradenmerk JOZEMIEK 7.000 maaltijden kon doneren aan straatkinderen in Rio de Janeiro. Robert Smits, medeoprichter van de Stichting Help mij Leven komt daarom op 24 november speciaal uit Rio over om iedereen persoonlijk te bedanken. Bij de verkoop van ieder setje Jozemiek armbandjes werd afgelopen jaar één warme maaltijd gedoneerd om zo op een positieve manier aandacht te creëren voor de tienduizenden straatkinderen in Rio.

In precies een jaar tijd werden er gemiddeld zo’n 20 setjes Jozemiek armbanden per dag verkocht. Vele verkooppunten en mediarelaties zetten zich in om deze actie bij consumenten onder de aandacht te brengen. Robert Smits is enorm dankbaar voor alle steun en besloot naar Nederland af te reizen om de betrokkenen persoonlijk te bedanken.

Robert Smits werd enkele jaren geleden al door minister Rouvoets benoemd tot Officier in de Order van Oranje Nassau voor het heldhaftige werk dat hij in Brazilië voor straatkinderen verricht. De Nederlander kwam in contact met de Geleense sieradenontwerpster Jozemiek nadat zij hem op TV had gezien. In aanloop naar het WK besloot zij een speciaal project op te zetten waarmee zij iets kon betekenen voor de straatkinderen in Rio.

Meer informatieVoor meer informatie over Robert Smits en zijn werk is te vinden op http://www.helpmijleven.org/brazilie/robert.html

Informatie over de RIO by JOZEMIEK armbandjes is te vinden op www.jozemiek.com.

Uitnodiging retailers Jozemiek nodigt alle geïnteresseerde retailers uit om op 24 november naar Jozemiek ’s Showroom in Geleen te komen om kennis te maken met Robert Smits. De showroom is gevestigd aan de Pieterstraat 4a in Geleen. Aanmelden kan via info@jozemiek.com.

Noot voor de redactieWilt u meer informatie of u aanmelden neem dan contact op via info@jozemiek.com.

Over Jozemiek

Jozemiek ® is a new fashion label with affordable collection bracelets and accessoires.The entire collection wrap bracelets by Jozemiek is made from pure silk. These handmade jewels are designed by designer Jozemiek and are inspired by the Hindu Raksha Bandhan tradition. During this festival , you give a bracelet to a loved-one. We are proud to announce the name of our wrap bracelets as Rakhi by Jozemiek. Each color tells the strory of your personality.